 Hi!

 A következő levelet küldtem az FSN ddtp-listájára:

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 17 Jun 2003 12:08:23 +0200 (CEST)
From: SZERVÁC Attila <sas@321.hu>
To: ddtp@lists.fsn.hu
Subject: aug 15.-16.

 Hi!

 Mint már egyszer jeleztem és mint ma a portal.fsan.hu-ra is kifutott a
Szülinap alkalmából szeretnék egy ddtp party-t redezni. szabadtéren,
fsr-el, sörrel, tábortűzzel, egy éjfél utáni misztikus happening-el meg
ilyesmi hajnaltól délelőttig is folytatódó ddtp-zéssel, délben mondjuk
egy gulyással, v. valami igazán Debian jellegű étellel. (official logó
látványelemei feldohatják például), mindezt baromi jó dokumentációval
(kamerát tudok hozni, gépet nyilván többet is, a kellőképpen Debianos
zenei aláfestést ki kell találni.) + lehet, hogy egy hastáncoskart is
leigazolok a dologhoz.

 Szeretném, ha ebben a dologban összefognánk, és a lehető legnagyobb
szabású eseményt tudnánk csinálni, aminek ráadásul óriási haszna is lenne
:-)

 Please, mestereim, írjatok vissza, hogy ezt lehetségesnek látjátok-e, v.
a különböző Debian iránt elkötelezett tevékeny csoportok külön fognak
ünnepelni a nagyszerű esemény alkalmából.

 Én egy ilyen nagy közös bulira szavazok !:-)

 tehát, írjatok, thx: :-)

	üdv: sas