Re: Δημιουργία ομάδας μετάφρασης των πακέτων του Debian

Στις 22-01-2009, ημέρα Πεμ, και ώρα 09:35 +0000, ο/η Kainourgiakis
Giorgos έγραψε:
> Γύρω από την ανάπτυξη της φιλολογίας για το Σύγχρονα ελληνικά
> καταλαβαίνουμε
> όλοι ακόμα μια φορά ότι πρέπει συντονιστούν οι μεταφράσεις και οι
> ομάδες
> μεταφράσεων λίγο καλύτερα. Σχετικά τα έχουμε καταφέρει υπάρχει οι
> ομάδες του
> Gnome, του KDE, του OpenOffice, του Launchpad, αλλά δεν υπάρχει
> μεταφραστική
> ομάδα του Debian. Είχα ρωτήσει μια φορά στο κανάλι του Debian στο irc
> αλλά δεν
> ήξεραν να μου πούν. Πρέπει νομίζω να δούμε τα πακέτα για τα
> [...]

Υπάρχει εδώ και χρόνια η λίστα debian-l10n-greek@lists.debian.org (κάνω
και cc). Οι μεταφράσεις στο debian είναι σε καλό επίπεδο αλλά πάντα
υπάρχει ανάγκη για updates και νέα χέρια. Η διαδικασία είναι απλή:
Διάλεξε το πακέτο που θες να κάνεις update και στείλε το .po ως bug
report στο ανάλογο πακέτο..