Re: Lenny is approaching!

Emmanuel Galatoulas wrote:
> 1) το Δελτίου τύπου - προφανώς βασιζόμενο και στην "επίσημη" ανακοίνωση
> του Debian, η οποία δεν έχει
> στόχο να καλύψει "τοπικές" ιδιαιτερότητες - έχει το νόημα να απευθύνεται
> στην ελληνική πραγματικότητα,
> κοινότητα του Debian και ΜΜΕ.  Παρεπιπτόντως επισυνάπτω τη μετάφραση της
> "επίσημης" ανακοίνωσης (με το πρωτότυπο).
> Αν κάποιος θέλει να κάνει παρατηρήσεις  καλό θα ήταν να τις κάνει μέχρι
> αύριο ώστε να προλάβουμε την προθεσμία της
> 14/2.
Ευχαριστούμε, αν και είχα πει ότι θα το έκανα *εκτός* αν κάποιος άλλος
ασχολιόταν = είχα πάρει το lock. Ευτυχώς δεν έχασα πολύ χρόνο.

Έχω διάφορα σχόλια[1] αλλά θα σου στείλω κάτι ολοκληρωμένο αύριο.

*Μην* το στείλεις μέχρι αύριο που θα σου απαντήσω.

> 2) Το πόσο καλά κατάλαβε ο  Debian Project Leader Steve McIntyre είναι
> προφανές στην απάντησή του:
Ό,τι πεις.

Φ.

1: έκδοση για ARM port = έκδοση για ARM _ή_ port του ARM, "Σχέδιο
Debian" = "Debian Project", αμετάφραστο μιας και η μετάφραση δεν βγάζει
νόημα (και η πιο διαδεδομένη μετάφραση είναι "έργο"), το pagetitle δεν
έχει μετάφραστει κλπ.