Re: Lenny is approaching!

galas@tee.gr wrote:
> Προτείνω αρχικά να γράψουμε κάποιο δελτίο τύπου και να έρθουμε
> σε επαφή με όποιους γνωστούς έχουμε σε έντυπα (παραδοσιακά
> και ηλεκτρονικά) ώστε να μπουν σχετικές ανακοινώσεις. Καλό θα
> ήταν τα στοιχεία αυτών των επαφών να δωθούν στη λίστα ώστε να
> υπάρξει κάποιος συντονισμός. Με την έκδοση της Etch (Debian 4.0)
> το Linux Format είχε κάνει ένα εκτεταμένο αφιέρωμα το οποίο είχαμε
> ετοιμάσει με τον Κώστα το Μαργαρίτη και τον Ανδρέα Ντάκο. Θα μπορούσε και
> πρέπει να γίνει το ίδιο και τώρα.
Δελτίο τύπου; Ποιά οντότητα;

Το δελτίο τύπου το γράφει το Debian project σε κάθε release και θα
μεταφραστεί στα ελληνικά, είτε από μένα -όπως τα τελευταία δύο releases-
είτε από όποιον άλλο θέλει και το project εμπιστεύεται.

Αυτό είναι το επίσημο δελτίο που ετοιμάζεται από το project και
οτιδήποτε άλλο δεν είναι και δεν μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό.

> [...]
> Πιστεύω ότι και μέχρι τέλος Μαρτίου η εκδήλωση θα είναι το ίδιο
> επίκαιρη. Χώρος διατίθεται στο Πολυτεχνείο και υπάρχουν άτομα με
> πείρα σε αντίστοιχες δοιργανώσεις. Διαθέτοντας λίγη ενέργεια ο καθένας
> νομίζω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλό που θα προσελκύσει
> και ενδιαφέρον και κόσμο και θα ικανοποιήσει δημιουργικά, ιδιαίτερα
> αν στην ημερίδα συμπεριλάβουμε κάποια mini workshop εξοικείωσης
> με το Debian. Ίσως το δυσκολότερο είναι να εξασφαλίσουμε το
> sponsoring για την όλη εκδήλωση (αλλά και σ' αυτό υπάρχουν πολλές
Lenny release party με τον DPL; Που ξανακούστηκε...
Μάλλον δεν κατάλαβε καλά ο Στιβ.

Δεν συμφωνώ αλλά δεν θα σε εμποδίσω κιόλας. Καλή τύχη.

> Λοιπόν τι λέτε; Αν υπάρχει ενδιαφέρον καλό θα ήταν να αρχίσουμε
> να οργανωνόμαστε. Προτείνω επίσης και μια συνάντηση γι' αυτό το Σ/Κ
> για μια πιο άνετη συζήτηση.
Εγώ θα έλεγα αντί να κανονίζετε συναντήσεις και παρασυναντήσεις να
βοηθήσετε το project με όποιον τρόπο μπορείτε.
Προσφέρω ό,τι βοήθεια θέλει ο οιοσδήποτε, είτε είναι να εξηγήσω κάτι
είτε να μεσολαβήσω σε κάτι, είτε να sponsorάρω κάτι.

Σίγουρα το marketing είναι ένας από αυτούς -- όχι ο της επιλογής μου η
αλήθεια είναι.

Αρκεί να μην το κάνεις όπως όλα τα άλλα που αφήνεις στη μέση[1][2][3]...

Τέλος πάντων, ελπίζω ειλικρινά να βγω ψεύτης και να βγει κάτι καλό.

Φαίδων

1: Όπως το NM στο οποίο απορρίφθηκες:
   Debian Account Manager and Front Desk Comments
   no package, Greek d-i translator, busy organizing DC7 in Greece [Myon
   2006-06-23]
   GR d-i manual is unmaintained [Myon 2006-08-21]

2: Ησουν πολύ απασχολημένος οργανώνοντας το DC7 στην Ελλάδα...;;;
   Κι εγώ γιατί δεν άκουσα τίποτα επ' αυτού όντας στην οργανωτική
   επιτροπή του DebConf τα περασμένα 3 χρόνια; Εξαιρουμένου φυσικά του
   εκπρόσθεσμου και αβάσιμου αιτήματος σου να σου πληρώσουμε τα
   εισιτήρια για να έρθεις που -φυσικά- απορρίφθηκε.

3: Όπως την παρουσίαση στην περυσινή fosscomm που τελικά δεν έκανες
   και ειδοποιήσες μία ώρα πριν αφού ξεκινήσαμε εμείς να σε ψάχνουμε...