Re: Switching to a single file system for D-I translations

On Τρι 24 Αυγ 2004 10:30, Konstantinos Margaritis wrote:
> [...]

Αν δεν έχετε αντίρρηση έχω βάλει τα ονόματα των τριών κυρίων
μεταφραστών (Γιώργος, Μανώλης και το δικό μου) στην κεφαλίδα του
packages/po/el.po και ως Last Translator πεδίο έβαλα τη διεύθυνση της
λίστας debian-l10n-greek. Αν θέλετε να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα
(δηλ. ο καθένας με το email του) δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά βλέπω ότι
αρκετές χώρες χρησιμοποιούν ένα τέτοιο σχήμα και νομίζω είναι αρκετά
σωστό.