Re: [Open-source] Re: [workshop] Translation: Debian Installer, and terms to change:

O/H Konstantinos Margaritis έγραψε:

upload = upload
download = μεταφόρτωση ή ανάκτηση ?

εδώ συμφωνώ πλέον με τον Σεραφείμ. Νομίζω το ανέβασμα και κατέβασμα έχουν γίνει πλέον καθιερωμένοι... Και μετά το workshop άλλαξα και εγώ γνώμη για το θέμα... σχεδόν. Ακόμη όμως πιστεύω ότι η μεταφόρτωση είναι πιο κομψή λέξη.

Thanks Κώστα :-) To "μεταφόρτωση" έχει πλέον καθιερωθεί εδώ και πολύ καιρό (και είναι και η σωστή απόδοση του όρου) και δεν υπάρχει λόγος να ξανανακαλύψουμε τον τροχό...