Re: [Open-source] Re: Debian-installer translated to greek

On Tuesday 02 December 2003 19:10, Emmanuel Galatoulas wrote:
> Apo thn allh auto pou epishs hthela na katadeixw htan oti  o tropos
> pou antilambanomai toulaxiston egw to
> community development einai akribws *san/  syllogikh prospatheia
> kai oxi athroisma /*/proswpikwn* drasewn*./
> Ayta einai pisteyw dyo poly diaforetika pragmata. Me ayth thn
> ennoia tha dexomouna kathe kritikh tou oti px. san ypeuthynos
> enos project den anelaba prwtoboulia alla exisou anoixth se kritikh
> einai kai h stash autwn pou den krirtikaran
> ayth thn oligoria anoixta kai egkaira. Giati to zhtoumeno einai
> telika mia  syllogikh kinhsh  pou
> [...]

Epeidn ta teleutaia 4 xrovia blepw apo prwto xeri tn sullogikotnta tou
Debian stis private listes, to ti flamewars peftouv ekei mesa
e3aitias tou egwismou twv DD (Debian Developers) dev perigrafetai!
Mnv aporei kaveis gia kati tetoio. Pera apo altrouistikes epi8umies oi
perissoteroi briskovtai sto Debian gia ikavopoinsn tns mataiodo3ias
tous, giati briskovtai avamesa se "omoious" tous kai avagvwrizovtai
oi ikavotntes tous. Kati sav to hacker syndrome, opou o hacker spaei
sustnmata gia va apodei3ei aplws oti mporei va to kavei.
Loipov to zntnma eivai oti to Debian DEN eivai sullogikn kivnsn alla
opws periegrapses eva orgavwmevo a8roisma atomikwv drasewv n estw
drasewv mikrwv omadwv (pou asxoleitai n ka8emia me kapoio
sugkekrimevo zntnma).
To oti leitourgei toso kala auto to movtelo dev exei va kavei movo me
tnv idea tou open source alla kai me ta atoma pou to apartizouv.
Eivai toso porwmevoi oloi tous kai uparxei tetoios avtagwvismos va
exouv to "kalutero paketo" me ta ligotera bugs klp. Alla kai pali,
sta 1000+ atoma pou apartizouv to Debian, uparxouv orismevoi pou
kavouv perissotern douleia kai a3izouv idiaiterns mveias. Eivai autoi
xarn stous opoious to Debian kratatai se toso upsnles 8eseis. Oxi dev
perilambavw tov eauto mou, Milaw gia palious kai polu duvatous
hackers, opws to Martin Schulze, Wichert Akkerman, Josip Rodin,
Richard Braakman, Martin Michlmayer, Mike Stone, Matt Zimmermann,
Branden Robinson, James Troup, tov makaritn Joel 'Espy' Klecker pou
eixe suvdesei tn zwn tou me to Debian kai merikous allous alla oxi
para pollous. Av dev ntav autoi to Debian dev 8a ntav auto pou eivai
twra. Oso kai va mas aresei n idea tou 'sullogikou' n Movada me
kefalaio M eivai autn pou avadeikvuei to suvolo. Osa murmngkia kai va
mazeutouv 8a eivai pavta murmngkia.

My 2c.

Kostas