Re: Teño dúas dúbidas

mvillarino escrebeu:
> O Venres, 5 de Xaneiro de 2007 09:52, Suso Baleato escribiu:
>
> Non, unha assoc. é unha assoc.,  un grupo de xente cun obxectivo común a
> traballar dun xeito coñecido por todos e o menos anárquico posíble,  para a
> consecución do obxectivo é ao que me refería.

Home... pois o que sexa iniciativa individual é cousa de cada quen, e o que
decidamos en común digo eu que será algo que debamos ir consensuando en base
á posta en común eiquí. Ou se queres dígocho en plan "Debian":

apt-get install anarchism; zcat /usr/share/doc/anarchism/text/Sectionj.txt.gz | grep '"do it yourself,"' -A 159 | more

;)

> ?? Con dicer que mirase en
> http://murphy.debian.org/lists/debian-l10n-galician/details.html abondaba.

Xa, pero iso só che amosa o número, non quen... probache a perguntarlle ao
majordomo? Eu só intentei un par de veces ahí atrás e o tipo non solta
prenda :)

http://www.infodrom.org/projects/majorsmart/