Re: Please update some translations for the Debian "sarge" installer

Moi,

Sami Kallio wrote:
mitens tää juttu nyt toimii, ymmärrän kyllä et toi kaveri pyytää suomennosta sargeen ja noin, mietin vain et kun oon ihan aloittelija näis hommis ni voiks mä vaan vastata sille omine suomennukseni kanssa vai päätetäänkö termit jotenkin yhteisvoimin?

Laita vaikka käännösehdotus tänne listalle, niin saat kommentteja käännöksestäsi. Sen jälkeen voit sitten laittaa vastauksen alkuperäiseen. Yleensä on myös kohteliasta vastata kommentteihin ja kertoa aikooko ottaa ne huomioon ja miten.

Tuossa kyllä taitaa nyt olla niin tiukka aikataulu (ja niin pieni käännöstyö), että saatat kyllä joutua lähettämään sen ennen kuin kukaan ehtii kommentoida.

Edu

--
Esko Arajärvi - edu@iki.fi - +358-50-5446844
"Only idiots quote signatures." -Antti Kuntsi (at his .sig)