Re: [RFR] wml://www.debian.org/misc/merchandise.nl.html

Dag Benedict,

Benedict Verheyen schreef op ma 12-06-2017 om 21:52 [+0200]:
> Goede avond Frans,

> De paragraaf start met een <p> tag, maar eindigt niet met een </p> tag.
> Dit zou eigenlijk wel zo moeten zijn. Nu zou dit geen probleem opleveren
> omdat de volgende paragraaf gewoon terug met een <p> tag start, maar het
> zou toch correcter zijn indien er een </p> zou worden vermeld.

Je hebt gelijk, maar ook in de originele (Engelse) tekst is dit de
opmaak: het zijn restanten van vroeger die tot heden zo behouden zijn.
Ik merk dat enkel wanneer men tekstfragmenten bijwerkt, men in de
Engelse versie overgaat naar de <p> </p> opmaak, maar dat men voor het
overige de bestaande situatie laat voor wat ze is. Ik heb de neiging om
dit voor de Nederlandse vertaling te volgen.

Frans Spiesschaert