Re: nieuwe vertaler

Dag Patrick,

Patrick Kox schreef op ma 10-04-2017 om 14:21 [+0200]:
> Dan zal ik voorlopig even moeten wachten tot het systeem weer werkt.

Inderdaad, maar wel jammer. Blijkbaar
(https://lists.debian.org/debian-i18n/2017/04/msg00008.html) is het
systeem al sinds zaterdag onbereikbaar.

>  Ik
> had in de Engelstalige documentatie ook gelezen dat onderwerp GET n
> nl.UTF-8 een willekeurige beschrijving stuurt (waarbij n een getal van
> 1 tot 9 is en aangeeft hoeveel beschrijvingen je wil ontvangen)

Als het systeem wel bereikbaar is kun je op die manier een voorraadje
vertaalwerk aanleggen en zo wat minder afhankelijk worden van het al dan
niet bereikbaar zijn van het systeem (met het nadeel dat je niet zelf
kiest welke pakketbeschrijvingen je gaat vertalen).

> maar
> dat werkte dus ook niet.

Frans Spiesschaert