Re: Fwd: Debian refcard: call to update translations

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op zo 24-04-2016 om 11:47 [+0200]:
> Hoi Frans,
>
> Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, ik heb het de laatste tijd nog
> druk gehad met een paar serieuze bugs in mijn pakketten en helaas thuis
> maar weinig tijd om aan Debian te werken.

Geen probleem hoor. Het blijft tenslotte vrijwilligerswerk en dat moet
toch ook nog een beetje leuk blijven en dat laatste gaat moeilijk samen
met onder druk staan.

> Kun je controleren dat dat nu in orde is?

Nu is het nog te vroeg om al het resultaat te zien. Ik controleer het
een van de komende dagen en als er nog een probleem mocht zijn,
signaleer ik het wel.

> Paul
> PS: je mag me wel eerder (en vaker) spammen als dat voor dit soort zaken
> nodig is.

OK, maar eigenlijk heb ik me nog nooit zorgen gemaakt dat het niet in
orde zou komen.

--
Groetjes en bedankt,
Frans