Re: [RFR] po://dpkg

Hoi Frans,

On 20-02-16 22:40, Frans Spiesschaert wrote:
> Ik had wel graag jouw advies in verband met het uitlijningsprobleem (zie
> hierna).

> Ik heb mij proberen richten op een maximumregellengte van 80 tekens.

Dat is natuurlijk een goede zaak.

> Bijvoorbeeld:
> frans@tjener:~$ echo "  --forget-old-unavail Vergeet niet-geïnstalleerde
> niet-beschikbare pakketten." | wc -c
> 80
>
> Tegen die achtergrond heb ik in deze paragraaf met verschillende
> uitlijningsblokjes gewerkt.

Dat snap ik, maar vind ikzelf niet zo elegant.

> Ik zie een strikte uitlijning alleen mogelijk als ik de hierboven
> vermelde maximumlengte niet meer aanhoud. Of is er nog een andere
> mogelijkheid om hiermee om te gaan?

Ik vind het veel mooier om wel één uitlijning aan te houden en eventueel
wat er niet op de regel past op de volgende regel te zetten (met heel
veel spaties ervoor dus). Eventueel globale uitlijning wat reduceren
(naar links) en de enkele regels die je daar niet op uitgelijnt krijgt
gewoon met één spatie scheiden.