Re: [RFR] wml://www.debian.org/*

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op zo 08-05-2016 om 14:28 [+0200]:
> Hoi Frans,
>
> Goed bezig,

Dank je. Het blijft leuk om een aanmoediging in ontvangst te mogen
nemen.

> Kun je voor de uiteindelijke update (je mag zelf weten wanneer dat is)
> al de bestanden die je geüpdatet wil hebben als een tar (zipped) aan mij
> (hoeft niet per se naar de lijst) sturen zodat ik het in een keer kan
> uitpakken in de juiste boom? Scheelt weer een hoop e-mailtjes
> controleren en voorkomt dat ik toch nog de verkeerde heb.

Ik heb de pagina's die reeds geactualiseerd zijn al toegevoegd aan een
tar-archief die webwml als basismap heeft. Ik denk dat ik eerst wel nog
enkele pagina's zal actualiseren en aan het tar-archief toevoegen
vooraleer ik het later deze maand naar jouw @debian.org e-mailadres
doorstuur.

--
Groetjes,