Re: [ITT] po://winff

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op za 28-03-2015 om 19:59 [+0100]:

> O ja, en kijk ook op Launchpad, want dat is waar Winff vertalingen
> vraagt te doen. (Hoef jij niet te doen hoor, maar het is daar wel bijna
> up-to-date geloof ik).

Als dit betekent dat die vertaling in een later stadium ook Debian
bereikt, ben ik geneigd dit werk niet nog eens over te doen.
Ik ben van mening dat vertalingen waaraan (vanuit het perspectief van
Debian bekeken) upstream gewerkt wordt, best ook als zodanig gebruikt
worden in Debian. Het is weinig zinvol om op een eiland te zitten
werken.
Ik kan dan beter mijn energie besteden aan zaken die door Debian zelf in
Debian ontwikkeld worden of die Debian-specifiek zijn (zoals
bijvoorbeeld po-debconf) of inderdaad upstream meewerken aan de
vertaling van toepassingen die ik belangrijk vind (zoals de toepassingen
die in Debian Edu zitten).

--
Groetjes,
Frans