Re: [RFR] po://gnupg

Dag Thijs,

Op 23-11-14 17:59:12 schreef Thijs Kinkhorst:
> Hoi Frans,
> Goed werk. Ik zie dat het bijwerken van deze vertaling
> bepaald geen
> overbodige luxe was.
>
> Gezien de lengte heb ik niet alles gelezen. Niettemin
> vielen de volgende
> zaken me op:

[aanwijzigingen weggelaten]

Dank je voor het nalezen en de zeer pertinente
aanwijzingen. Het betrof allemaal zaken die me zelfs bij
een tweede lezing ontgaan waren. Ik heb geprobeerd ze
zo goed mogelijk toe te passen. Ik probeer tegen
morgen ook de vertaling van gnupg2 in die zin aan te
passen.

Nog dit weetje: het woord bestemmeling is gekend door het
Groene Boekje:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=bestemmeling&w=w.
Het feit dat jij het woord als on-Nederlands ervaart, heb
ik geïnterpreteerd als een signaal dat het wellicht weinig
gebruikelijk is in Nederland. Ik heb het dus vervangen door
het door jou gesuggereerde ontvanger, omdat dit nauw
aansluit bij het originele woord.

Nog eens bedankt en tot later.

Groetjes,
Frans