pakketomschrijvingen (ddtp)

Hallo debian-vertalers!

Het Ubuntu vertaalteam heeft de afgelopen jaren redelijk wat werk in het
vertalen van pakketomschrijvingen gestoken. Helaas worden deze
vertalingen niet automatisch naar upstream verzonden, vandaar dat ik
jullie dit mailtje stuur. Ik heb hier [1] naar de pakketomschrijvingen
gezocht, maar niet kunnen vinden.

Als jullie mij kunnen vertellen waar ik de po-bestanden bij debian kan
vinden zal ik ervoor zorgen dat de vertalingen over en weer uitgewisseld
worden, en het po-bestand daarna naar jullie sturen. Op die manier
voorkomen we dubbel werk, en zorgen we dat meer mensen van onze
vertalingen gebruik kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Redmar
--