Re: pakketomschrijvingen (ddtp)

Hoi Redmar,

On 10/09/11 11:56, Redmar wrote:
> Het Ubuntu vertaalteam heeft de afgelopen jaren redelijk wat werk in het
> vertalen van pakketomschrijvingen gestoken. Helaas worden deze
> vertalingen niet automatisch naar upstream verzonden, vandaar dat ik
> jullie dit mailtje stuur. Ik heb hier [1] naar de pakketomschrijvingen
> gezocht, maar niet kunnen vinden.

Pakketomschrijvingen voor Debina gaan via [2]. Ik weet echter niet wat
er moet gebeuren om ze actief te krijgen, want er staat al twee jaar een
vertaling van mij te wachten op review. Ik vrees dus dat dat team niet
actief is.

> Als jullie mij kunnen vertellen waar ik de po-bestanden bij debian kan
> vinden zal ik ervoor zorgen dat de vertalingen over en weer uitgewisseld
> worden, en het po-bestand daarna naar jullie sturen. Op die manier
> voorkomen we dubbel werk, en zorgen we dat meer mensen van onze
> vertalingen gebruik kunnen maken.

[2] heeft volgens mij ook uitleg hoe je behalve de web-interface ook via
e-mail vertaling kan opvragen.

Paul

[2] http://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/nl