Re: [LCFC] po-debconf://udev (12 strings)

Diff (ook bijgesloten)

74,81c74
< msgstr ""
< "Optie CONFIG_SYSFS_DEPRECATED is actief in de huidige kernel, maar
dit is "
< "niet compatibel met deze uitgave van udev. Indien u het standaard
Debian "
< "kernel kernelpakket gebruikt en bezig bent op te waarderen van lenny
naar "
< "squeeze, dan zou een compatibel kernelpakket als onderdeel hiervan
moeten "
< "worden geïnstalleerd. Indien u geen Debian kernelpakketten gebruikt,
of niet "
< "aan het opwaarderen bent, dan dient u actie te ondernemen om te
zorgen dat "
< "uw kernel wordt opgewaardeerd voor de volgende herstart."
---
> msgstr "Optie CONFIG_SYSFS_DEPRECATED is actief in de huidige kernel,
maar dit is niet compatibel met deze uitgave van udev. Indien u het
standaard Debian kernelpakket gebruikt en bezig bent op te waarderen van
[...]

"kernel kernelpakket" leek me een beetje dubbel :)

Groeten,
Eric Spreen
[...]
< "worden ge�talleerd. Indien u geen Debian kernelpakketten gebruikt, of niet "