Key signing (macbook gestolen)

Hallo all,

Dit weekend is er bij mij ingebroken en is mijn laptop
gestolen, hier stond mijn GPG key op en ik ben dus niet
zo blij met het feit dat die ook weg is.

In elk geval zit er een wachtwoord op wat niet makkelijk
te achterhalen maar goed, deze key is dus gewoon niet meer
te vertrouwen.

Zijn er debian developers die mijn nieuwe key kunnen signen
en dat we elkaar ergens kunnen ontmoeten?

Ik ben in elk geval tot donderdag middag in de omstreken van
Leeuwarden en ik ga donderdag middag / avond rijden richting
Zeeland (Aagtekerke, puntje van Walcheren) dus ik kom
langs Utrecht en Breda. Ik hoop dat er dan dus wat te regelen
valt. In elk geval alvast bedankt.

Matthijs Möhlmann