Re: website verwijst naar 2001...

Frans Pop schreef:

> De Engelstalige pagina heeft dezelfde informatie. Wij kunnen daar in de NL
> vertaling niet van afwijken.

Dat misschien niet, maar wat wel kan is eerst de Engelstalige pagina
aanpassen en daarna de Nederlandse ;-)

> Persoonlijk vindt ik screenshots maar van een zeer beperkte waarde. Ze
> kunnen nooit de enorme variëteit die Debian biedt weergeven. Er zijn
> echter best screenshots van Debian te vinden:
> http://www.google.com/search?q=debian+screenshots&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Mij lijkt het ook wel goed wat screenshots te tonen, of een verwijzing
naar wat screenshots.

Wat me echter niet duidelijk is, is de procedure om iets te veranderen
op de site. Ik heb daar al eerder om gevraagd.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.