Re: website verwijst naar 2001...

On Monday 19 October 2009, Stefaan Snauwaert wrote:
> Op http://www.debian.org/intro/why_debian (nl-talig) staat in de 3e
> laatste alinea :
> 	De beste schatting is dat Linux een marktaandeel heeft van 5%, dat
> overeenkomt met 15 miljoen mensen in het begin van 2001).
>
> Dat is 8 jaar geleden... dat mag wel eens aangepast worden denk ik.

De Engelstalige pagina heeft dezelfde informatie. Wij kunnen daar in de NL
vertaling niet van afwijken.

> Tweede opmerking : screenshots ?  Er zijn niet direct screenshots te
> vinden...

Persoonlijk vindt ik screenshots maar van een zeer beperkte waarde. Ze
kunnen nooit de enorme variëteit die Debian biedt weergeven. Er zijn
echter best screenshots van Debian te vinden:
http://www.google.com/search?q=debian+screenshots&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Cheers,
FJP