Re: [LCFC] po-debconf://msttcorefonts (12 strings)

On Thursday 26 April 2007, Thijs Kinkhorst wrote:
> On Wed, April 25, 2007 18:13, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote

> Inderdaad, ik heb dit verwerkt. Hierbij de bijgewerkte versie, LCFC.

Vindt de volgende zin niet lekker lopen (maar 't is dan ook een draak van
een zin in het engels) :

De map die u heeft ingevoerd bestaat niet, bevat niet de Microsoft TrueType-
basislettertypen voor het web Microsoft Windows 9x Zelf-Installerende
Uitvoerbare Bestanden of de versies van de uitvoerbare bestanden zijn niet
gelijk aan de versies die door dit script verwacht worden.

suggestie:

De map die u heeft ingevoerd bestaat niet, of bevat niet de Windows 9x
versie van de zelf-installerende uitvoerbare bestanden voor de 'Microsoft
TrueType-basislettertypen voor het web', of bevat een versie van die
bestanden die dit script niet ondersteund.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)