Re: [DICO] character set (WAS: Re: [RFR] po-debconf://glibc (8 strings, 1 nieuwe))

On Wednesday 11 April 2007 21:55, Benno Schulenberg wrote:
> Maar je negeert de 68 tegen 4 op kde.org, en de 45 tegen 4 op
> gnome.org.  "Tekenset" is wat we allemaal gebruiken, "karakterset"
> is oud, want minder goed.  Vraag het anders aan Rinse of Reinout of
> Vincent of Tino.

Kom, zo belangrijk is dit ook weer niet. Ik heb eerder aangegeven ook een
voorkeur voor karakterset te hebben. De woorden zijn vrijwel synoniem en
volgens mij geen conflict waard.

Ik heb nog geen enkel echt overtuigend argument gezien voor of tegen een
van beide woorden. Laten we afspreken dat ze equivalent zijn en beide
door elkaar gebruikt kunnen worden.