Re: suggesties voor vertaling van enkele strings in aptitude

On Sun, Mar 18, 2007 at 03:46:50PM +0100, paul van den berg wrote:
> Hier suggesties voor een betere vertaling van enkele strings in
> aptitude.
> Ik heb daarvoor gebruik gemaakt van po.nl.gz uit bug #404761

Gezien de originele engelstalige teksten, lijkt me dat inderdaad een
betere vertaling. (er stond niet 'are being installed', er stond 'are
installed')

Ik zou zeggen, stuur een bugrapport in tegen aptitude met deze patch.
Het is laat in de release, maar dit is een redelijk belangrijke
vergissing, en wijzigingen in vertaling zijn VZIW nog altijd toegelaten.
De juiste severity voor die bug lijkt me 'important'.

--
<Lo-lan-do> Home is where you have to wash the dishes.
  -- #debian-devel, Freenode, 2004-09-22