Re: [LCFC] po-debconf://libpam-ldap (41 strings)

On Friday 05 May 2006 19:43, Kurt De Bree wrote:

> Wat bedoel je? een nieuwe bug rapporteren?

Nee, niet noodzakelijk. De voorstellen maken de Nederlandse vertaling meer
consistent dan het origineel is en daardoor is de vertaling wat minder
letterlijk. Maar aangezien het nog steeds de lading dekt lijkt dat mij
geen probleem.
Natuurlijk zou een bug gerapporteerd kunnen worden om origineel te
verbeteren, maar dat is niet noodzakelijk.