Re: [LCFC] po-debconf://libpam-ldap (41 strings)

On Friday 05 May 2006 19:08, Kurt De Bree wrote:

> Hmm...ik heb deze zin nu al 15 keer luidop herhaalt, en blijkt toch wel
> zeker dat Frans zijn oplossing de beter in de oren klinkt.
>
> Denk dat ik voor Frans zijn oplossing kies.

Het is afhankelijk van het gekozen lidwoord... Omdat voor het is gekozen
moet het ongewijzigd blijven: bevoorrechte.

Vergelijk:
een mooi huis
een mooie vogel

Maar, ik ben met je eens: "een bevoorrecht account" klinkt veel beter (net
als "het account" ;-) [1]

Frans

[1] Dit is als grap bedoeld, niet om je toch nog te laten wijzigen van
"de" naar "het".