Re: [RFR] po-debconf://net-snmp (4 strings)

On Sat, Mar 18, 2006 at 08:48:01PM +0100, Wouter Verhelst wrote:

> [...]

Hm. Ik heb zinnen wat korter gemaakt omdat het bij lange zinnen lastig
is de antecedenten goed te krijgen. Nadeel is inderdaad wel een soort
staccato stijl. Ik kijk er nog eens naar.

Dank.                                                         Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"