Re: [Fwd: Please update debconf PO translation for the package tex-common]

On Mon, Mar 06, 2006 at 02:40:08AM +0100, Frans Pop wrote:

> Als het regels zijn die beginnen met #~ dan zijn het "vervallen" strings.
> Deze kan je zonder problemen verwijderen. Reden dat de tools ze laten
> staan (afhankelijk van opties) is dat de vertalingen in theorie
> hergebruikt zouden kunnen worden als een (bijna) identieke string ooit
> zou terugkeren.

Of als "xgettext" of één van de andere gettext-tools de mist in gaat, en
je nl.po daardoor bijna volledig leeg wordt gemaakt (wat meestal een
gevolg is van een bugje in de code.

--
Fun will now commence
  -- Seven Of Nine, "Ashes to Ashes", stardate 53679.4