Re: [Fwd: Please update debconf PO translation for the package tex-common]

On Sunday 05 March 2006 23:32, Vincent Zweije wrote:
> Aan het einde van die nl.po file staan allerlei vertalingen in
> commentaar. Wat moet daar mee gebeuren? Kan het weg? Moet ik er iets
> mee? Is het oud? Fuzz? Iets anders?

Als het regels zijn die beginnen met #~ dan zijn het "vervallen" strings.
Deze kan je zonder problemen verwijderen. Reden dat de tools ze laten
staan (afhankelijk van opties) is dat de vertalingen in theorie
hergebruikt zouden kunnen worden als een (bijna) identieke string ooit
zou terugkeren. In de praktijk is die kans erg klijn en is het beter te
schonen.