Re: Overnemen oude vertalingen?

On Wednesday 27 December 2006 21:53, Vincent Zweije wrote:
> Ik wil niemand op de tenen gaan staan, dus voor de goede orde: heeft
> er hier iemand bezwaar als iemand anders dan de laatste vertaler/ik die
> vertalingen onder handen neemt?

Ik denk dat het goed is om even te kijken wie de laatste vertaler was. Als
die nog steeds hier actief is, zou ik eerste even vragen. Anders als het
een oude vertaling is gewoon overnemen zou ik zeggen.

Merk op dat de l10n campagne van Christian Perrier inmiddels afgelopen is.
Als we dus nog vertalingen in Etch willen krijgen (wat in principe nog
wel mogelijk is), zullen we waarschijnlijk zelf de maintainers moeten
aanspreken en/of NMUs moeten doen (en dan meteen ook andere openstaande
vertalingen meenemen).

Christian heeft daar een procedure voor, en mogelijk kan Luk daar ook nog
mee helpen.

Cheers,
FJP