Overnemen oude vertalingen?

Medevertalers,

Op http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/nl staat een lijstje met
po-debconf vertalingen die een beetje beginnen af te brokkelen. Een
aantal ervan heeft toch echt hogere popcon score dan de pakketjes die
nog niet zijn vertaald.

Goede kandidaten om eens aan te pakken dus, lijkt me.

Ik wil niemand op de tenen gaan staan, dus voor de goede orde: heeft
er hier iemand bezwaar als iemand anders dan de laatste vertaler/ik die
vertalingen onder handen neemt?

Zouden jullie het er zelfs mee eens zijn als dat in principe gewoon kan
zonder overleg? Eventueel pas nadat zo'n pakketje een tijdje in de lijst
heeft gestaan? Een timestamp zou in het lijstje dan misschien wel van
pas komen, om te weten welke pakketjes al lang genoeg op hun vertaler
staan te wachten...

Ciao.                                                           Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"