Re: [RFR] po-debconf://watchdog (4 strings)

Frans Pop wrote:

> Aangezien watchdog een pakketnaam is, mag het geen hoofdletter krijgen.
> s/Watchdog/watchdog/

fixed

> Volgens mij gebruiken we nooit "booten", maar altijd "opstarten van het
> systeem".

Ja, maar na opzoeking staat dit toch in de Van Dale. Dus waarom het
dan niet gebruiken?

kurt@desktop:~$ gnuvd booten
boo|ten (ov.ww., ook abs.)
1 een computer opstarten

kurt@desktop:~$ gnuvd reboot
re|boo|ten (ov.ww.)
1 een computer opnieuw opstarten

> s/te specificeren/aan te geven/
fixed

> s/dient te worden gestart/gestart dient te worden/
fixed

> Opnieuw "booten"
zie opm gnuvd

> s/bewerken/wijzigen/ (bewerken doet mij denken aan molesteren)
ok, Heb dan ook wel aangepast gebruikt om niet tweemaal wijzigen in
dezelfde zin te gebruiken. Wordt dan:"Dit kan later aangepast worden
door /etc/default/watchdog te wijzigen"

> Weer hoofdletter.
fixed

> "Indien uw kernel is geconfigureerd met de 'CONFIG_WATCHDOG_NOWAYOUT'-optie,"
> s/een valse reboot/ten onrechte een herstart van uw computer/
fixed,

Over booten en rebooten ben ik toch van mening dat het tijd wordt om
deze te gebruiken aangezien deze in de Nederlandse taal zijn
opgenomen. We moeten meegaan met onze tijd nietwaar ;-)

Wat vinden jullie ervan?

Kurt