Re: [RFR] po-debconf://watchdog (4 strings)

On Monday 07 August 2006 18:37, Kurt De Bree wrote:
> msgid "Start watchdog at boot time?"
> msgstr "Watchdog starten tijdens het booten?"

Aangezien watchdog een pakketnaam is, mag het geen hoofdletter krijgen.
s/Watchdog/watchdog/

Volgens mij gebruiken we nooit "booten", maar altijd "opstarten van het
systeem".

> "Gelieve te specificeren of watchdog dient te worden gestart tijdens "
> "het booten. Dit kan later gewijzigd worden door /etc/default/watchdog "
> "te bewerken."

s/te specificeren/aan te geven/
s/dient te worden gestart/gestart dient te worden/
Opnieuw "booten"
s/bewerken/wijzigen/ (bewerken doet mij denken aan molesteren)

> msgstr "Watchdog herstarten bij opwaarderingen?"

Weer hoofdletter.

> "Indien uw kernel met de 'CONFIG_WATCHDOG_NOWAYOUT'-optie is geconfigureerd, "
> "zal het herstarten van watchdog een valse reboot veroorzaken (de kernel zal "
> "veronderstellen dat de watchdog achtergronddienst is vastgelopen)."

"Indien uw kernel is geconfigureerd met de 'CONFIG_WATCHDOG_NOWAYOUT'-optie,"
s/een valse reboot/ten onrechte een herstart van uw computer/