Re: [RFR] po-debconf://mdadm (14 strings)

On Sunday 02 July 2006 01:09, Vincent Zweije wrote:
> Volgens mij is vroeger wel eens basis(-)bestandssysteem gebruikt of
> staat dat op de wiki.
>
> "Meer volledige controle" klinkt wel merkwaardig. Gewoon "meer
> controle"?

Beide aangepast.

> Deze optie is waarschijnlijk wat u wilt, tenzij...

Ik heb vrij lang gedaan over de vertaling van deze zin. Ik vindt jouw
voorstel (de min of meer letterlijke vertaling) erg onnatuurlijk klinken.

Enige alternatieven die ik kan bedenken zijn:
   Aanbevolen wordt deze optie te selecteren, tenzij...
of eventueel
   Normaalgesproken zal u deze optie willen selecteren, tenzij...

Commentaar?