Re: [RFR] po-debconf://atlas3 (28 strings)

On Mon, Jun 19, 2006 at 06:03:47PM +0200, Kurt De Bree wrote:
> msgid ""
> "You have installed atlas3-ev6, and your system is capable of running the EV6 "
> "cpu extensions in these libraries.  This package will automatically "
> "configure /etc/ld.so.conf to load these versions in preference to the "
> "generic alpha libs provided by atlas3-base, which you may optionally install "
> "as well."
> msgstr ""
> "U hebt atlas3-ev6 ge?nstalleerd, en uw systeem kan de EV6-cpu-extensies in "
> "deze bibliotheken uitvoeren. Dit pakket zal automatisch /etc/ld.so.conf "
> [...]

"Deze generieke bibliotheken kunt u eventueel ook installeren"

Als ik de msgstr las zonder naar de msgid gekeken te hebben (wat ik
altijd doe bij reviewen), dacht ik in eerste instantie dat je het had
over een plek links of rechts van de interface—wat uiteraard niet kan.
Ik denk dat bovenstaande zin iets duidelijker is.

Geen verdere opmerkingen.

--
Fun will now commence
  -- Seven Of Nine, "Ashes to Ashes", stardate 53679.4