Re: Vertalernotificaties bij po wijzigingen

On Friday 02 June 2006 21:17, Vincent Zweije wrote:
> [...]

yep, voor flink wat maintainers is l10n niet iets waar ze bewust over
nadenken dit leid tot:
- niet verwittigen van vertalers wanneer er updates nodig zijn
  -> hiervoor bestaat podebconf-report-po dat de laatste vertaler mailt met
     het te updaten bestand, helaas maken niet alle maintainers hier gebruik
     van
- soms lang laten rotten van vertalingen in BTS (soms tot er NMU's voor
  vertalingen gedaan worden net voor de freeze)

> Ik weet niet precies hoe een en ander in elkaar zit, maar wat je zegt
> klinkt zinnig.

we zijn hier met z'n allen zeker van bewust, maar dit is grotendeels een
sociaal probleem, dus in hoeverre je hier op een technische manier een
oplossing voor kunt vinden is de vraag
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)