Vertalernotificaties bij po wijzigingen

On Thu, Jun 01, 2006 at 06:47:20PM +0200, Kurt De Bree wrote:

> [...]

Ik weet niet precies hoe een en ander in elkaar zit, maar wat je zegt
klinkt zinnig.

Ciao.                                                        Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"