Re: Wat (eerst) te vertalen==>voor Bart

On Monday 15 May 2006 18:14, Kurt De Bree wrote:

> Wel, na Tim zijn antwoord wou ik eens naar cupsys kijken. Tim is
> niet de laatste vertaler zoals op de "status"-pagina aangegeven
> staat. Volgens de header is het Bart.

als ik de po-debconf file download van
http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/nl zie ik het volgende in de
po-header:

"Last-Translator: Tim Dijkstra <tim@famdijkstra.org>\n"

Waar zie je dat die van mij zou zijn?

> Hoe gaat die toekenning op de statuspagina in feite in zijn werk?
> Is het e-mailadres van de eerste verzender die als maintainer
> toegewezen wordt, of wordt er naar de header gekeken?

wordt naar het Last-Translator veld in de po-header gekeken voor zover ik
weet.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)