Re: [LCFC] po-debconf://openslp (4 strings)

On Tuesday 18 April 2006 16:34, Kurt De Bree wrote:
> OK, geen probleem met de wijzigingen die je nog wenst toe te voegen.
>
> Maar deze is reeds met aan BTS doorgegeven.

my bad, 'k was laat met m'n commentaar

> Als ik toch die wijziging nog wil doorvoeren, moet ik dan een
> volledig nieuwe bug verzenden of enkel het bestand verzenden onder
> het BTS-nummer dat ik ontvangen heb?
>
> Kurt

toevoegen aan bug die je al ingestuurd had lijkt me prima,
nieuwe bug kan ook, maar dan wel de 'oude' sluiten.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)