Re: [RFR] po-debconf://gnumeric (3 strings)

On Monday 10 April 2006 18:49, Kurt De Bree wrote:

> i.v.m. "instance", kan er geen macro o.d. bezig zijn in de
> achtergrond die via een proggie draait en waarbij gnumeric niet
> openstaat?

mogelijk kan een programma gnumeric in de achtergrond opstarten (weet iemand
of je gnumeric kunt starten zonder gui?), maar dan zou je bij deze melding
gaan kijken met top of ps of gelijkaardig programma naar de draaiende
gnumeric-instantces en dan vindt je die alsnog lijkt me.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)