Re: [LCFC] po-debconf://moon-buggy

On Sun, Feb 06, 2005 at 02:58:45PM +0100, Peter Vandenabeele wrote:

> :s/moon-buggy zal waarschijnlijk automatisch het oude formaat in het
> nieuwe omzetten./moon-buggy zou in staat moeten zijn om automatisch
> oude scorebestand formaten in het nieuwe formaat om te zetten./
>
> [de term "waarschijnlijk" lijkt me niet goed overeen te komen met de
> betekenis van het origineel. Ik meen dat een meer letterlijke vertaling
> aangewezen is om de correcte betekenis te bewaren.]

Ja, zelf was ik ook niet helemaal gelukkig met m'n eigen vertaling. Deze
klinkt een stuk beter idd. Nog 1 dingetje (hoewel ik persoonlijk het er niet
uit vind zien) is dat 'formaat' in deze context toch verboten is en
vervangen dient te worden door indeling? Dus dan zou het

moon-buggy zou in staat moeten zijn om automatisch de
oude scorebestand indeling in de nieuwe indeling om te zetten.

Gruwel. Iets vrijer vertaald; dit heeft mijn voorkeur:

moon-buggy zou automatisch de oude scorebestand indeling moeten kunnen
omzetten in de nieuwe indeling.

Iemand anders met inspiratie?

Jasper Spaans                                       http://jsp.vs19.net/
 20:40:56 up 10218 days, 12:27, 0 users, load average: 7.71 10.22 7.93