Re: [RFR] Snort vertaling

On Thursday 03 February 2005 12:58, Peter Vandenabeele wrote:
> Ik stuur ze toch eerst naar deze lijst terug.
> Ik ken de procedure nog niet om ze naar BTS te sturen.

zie onderaan http://wiki.debian.net/index.cgi?l10nCoordination:

- wishlist bug rapport insturen
- met in het onderwerp [INTL:nl]
- tags 'patch ' en 'l10n'

Dat zijn de musts, best kun je in het bugrapport vermelden dat de vertaling
nagekeken is door debian-l10n-dutch, en dat de maintainer je mag
contacteren voor updates.

Na het insturen van het bugrapport ook even het bugnummer doorgeven aan de
bot op dutch.debian.net door een mail te sturen met als onderwerp
  [BTS#<bugnummer>] po-debconf://<package-name>
naar de bot op het adres l10n@famdijkstra.org (kan ook door naar de lijst te
sturen denk ik)
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)