Re: [LCFC] po-debconf/conserver (Re: [RFR] po-debconf/conserver (18 strings))

Op ma, 17-01-2005 te 11:02 +0100, schreef Luk Claes:

> Dat is inderdaad beter, maar ondertussen is het pakket al geupload...

:-(

> Is dit een bugrapport waard?

Goh. Niet echt, denk ik. Het is hoogstens een beetje 'raar', niet echt
een probleem, zeker niet als de volledige tekst die erbij komt duidelijk
genoeg is.

Het kan wel leuk zijn als je Christian in de toekomst kunt proberen te
overtuigen om een dag meer ofzo te wachten met uploaden, als we nog in
discussie zijn. Dit is écht wel short notice.

--
         EARTH
     smog  |   bricks