Re: (oude) vertaling-bugs

> Als de vertaler er geen tijd voor/zin in heeft kan je het natuurlijk
> zelf doen (mits je tijd&zin hebt). Ik stuur deze e-mail even CC
> aan de oude vertaler.

cobaco doet de (nieuwe) vertalingen voor dpkg. Zowel bug 207758
(hieronder vermeld), als de (latere) RFR op dutch.debian.net duiden
hierop.

Ik heb deze niet toegevoegd, want er is al een nieuwe RFR!

Deze heb ik toegevoegd, ze zijn denk ik van voor de
dutch.debian.net-coordinatie.

Deze heb ik NIET toegevoegd, aangezien dit eigenlijk voor een ander pakket
is (2 gemeenschappelijke strings). Het aangehechte po-bestand is voor het
andere pakket en is dus niet voldoende (qua strings en qua gebruiksgemak).

Deze heb ik ook toegevoegd (is waarschijnlijk de laatste nog openstaande
bug van voor dutch.debian.net).

Staat er wel tussen, ik was verward omdat de bug is gestuurd ivm het
binair pakket ssh-krb5 ;-)

Mvg

Luk