Re: (oude) vertaling-bugs

On Tue, 6 Apr 2004 13:05:07 +0200 (MEST)
Luk Claes <Luk.Claes@UGent.be> wrote:

> 102094 dpkg
> 151799 dpkg
>
> Deze hebben opmerkingen op de (oude) vertaling. Misschien kan de
> vertaler voor dpkg zorgen dat deze opmerkingen verwerkt worden (als
> nodig) en de bugs (laten) sluiten.

Als de vertaler er geen tijd voor/zin in heeft kan je het natuurlijk
zelf doen (mits je tijd&zin hebt). Ik stuur deze e-mail even CC
aan de oude vertaler.

> 207758 dpkg
> 208259 zope-localizer
> 208260 zope-translationservice
> 209083 slrn
> 209099 xbanner
> 228858 openssh-krb5
>
> Deze zijn (nog) niet op dutch.debian.net (ik heb enkel bugs die met
> l10n getagged zijn bekeken). Zal ik ze toevoegen?

Het is voor het overzicht misschien wel handig om deze bugs ook op d.d.n
te hebben... Weet je misschien ook waarom ze er niet opstaan? Zijn ze
gesubmit voor het bestaan van ons systeem of zijn ze geplaatst door
mensen die niet van het bestaan weten? In het laatste geval is het
misschien goed om ze te wijzen op deze lijst, dit ivm met reviews etc.

grts Tim