Re: [RFR] po://shadow/po/nl.po

On Tue, Jan 20, 2004 at 01:37:17AM +0100, Wouter Verhelst wrote:

> [...]
||  > ||

Dat is helemaal niet ver gezocht.

De environment is niet een ruimte waar je variabelen in stopt; het *is*
de verzameling variabelen (met hun waardes) *zelf*. (Die verzameling
variabelen is namelijk een omgeving (context) voor een programma dat
wordt uitgevoerd.)

Environment overflow wil zeggen dat het environment *zelf* te groot wordt.

Om eventuele onduidelijkheid tussen oude en nieuwe environment weg te
nemen, wat dat je van: "omgeving wordt te groot"?

Ciao.                                                             Vincent.