Re: [LCFC] po-debconf://mailman (10 echte strings)

On Wed, 24 Nov 2004 02:32:25 +0100, Luk Claes <luk.claes@ugent.be> wrote:
> msgstr "LET OP: talen die in gebruik zijn op reeds bestaande mailinglijsten worden opnieuw ingesteld indien u ze heeft uitgeschakeld; en mailman heeft ook ten minste één taal nodig om zijn boodschappen weer te geven."

Suggestie: s/ingesteld/ met 'ingeschakeld' of 'aangezet'

> msgstr "Mailman heeft een zogenaamde \"site-lijst\" nodig, dit is de lijst waarvan wachtwoordherinneringen en dergelijke worden verstuurd. Deze lijst moet aangemaakt worden voordat mailman wordt opgestart."

Moet 'waarvan' niet 'waarvandaan' of 'waaruit' zijn?

'Waarvan' impliceert voor mij een soort bezittelijkheid die -denk ik-
niet klopt.

Allebei vrijblijvende commentaren. Groetjes,
--
Alper Çugun