Date: Sat, 13 Nov 2004 14:54:07 +0100
From: Karel Demeyer <kmdemeye@vub.ac.be>
To: Luk.Claes@UGent.be
Subject: fout in vertaling van ?dpkg?

Beste,

Ik vond je e-mail-adres in de archieven voor de vertaling van dpkg, dus
dacht dat jij me kon helpen.  Ik bemerkte nl. onlangs het volgende:

gmines wordt verwijderdt...
gnustep-gui0 wordt verwijderdt...
gnustep-back wordt verwijderdt...
libgnustep-gui0 wordt verwijderdt...

"wordt verwijderdt" ? Ik had toch Nederlands ingesteld en niet
Surinamees of Zuid-Afrikaans ? ;) (dit klinkt - merk ik net - misschien
vijandig, dit is niet de bedoeling, zie 't als 'n grap ;))

Ik wil dus eigenlijk gewoon deze vertaal-error aangeven, vond niet
meteen waar ik deze bug moest plaatsen, en had ook geen *zin* om me in
te schrijven in mailing-lijsten/fora etc voor dit kleine euvel.  (Geloof
me, ik ben al in verdomd veel lijsten ingeschreven ;)).

beleefd groetend,

Karel "scapor" Demeyer.

PS: als deze mail niet aan jou bestemd is, maar je weet wel aan wie, wil
j'm dan aub doorsturen ? Dank bij voorbaat.