Speed versus quality

Hoi Luk,

Ik zie je RFR's voorbijvliegen en begin daar een beetje een ongemakkelijk
gevoel bij te krijgen. Uiteraard mijn complimenten en waardering voor je
werk, maar ik ben bang dat het review proces hieronder gaat lijden, gewoon
omdat anderen onvoldoende tijd beschikbaar hebben om alle review werk te
doen.

Is het een idee om een deel van jouw tijd ook te besteden aan reviews? Er
staan bijvoorbeeld nog een paar RFR's van Tim open en een aantal LCFC's en
documenten i.v.m. de D-I handleiding van mij.

Nogmaals, het is geweldig dat je zoveel tijd beschikbaar stelt voor het
vertalen, maar we moeten het gezamenlijk wel kunnen blijven volgen. Het lijkt
me zinvol om je eigen tempo hierop enigszins af te stemmen.

(Reacties van anderen hierop worden gewaardeerd. 'Full speed ahead en damn the
consequences' is natuurlijk ook een mogelijkheid.)

Groeten,

Frans